Home / Bestelling & Retouren

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, u kunt ook zonder account een bestelling plaatsen. U plaatst uw bestelling dan als ‘gast’. U zult dan wel uw gegevens opnieuw moeten invullen bij een eventuele nieuwe bestelling en u mist uw besteloverzicht op de website.

Met wie moet ik contact opnemen als ik vragen heb? U kunt ons bellen op 0031 (0)20 3707 934 of stuur ons een e-mail: info@uniqprint.nl

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Wanneer u uw bestelling wilt annuleren of wijzigen willen we u vragen ons even te bellen op 0031 (0)20 3707 934 of ons een e-mail te sturen naar info@uniqprint.nl.

Hoe volg ik mijn zending?

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen sturen we een e-mail met de verzendbevestiging en een Track & Trace code. Lukt het niet om de zending te volgen? Bel ons op 0031 (0)20 3707 934 of stuur ons een e-mail:info@uniqprint.nl.

Hoe kan ik een product retour zenden?

U hebt het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren zonder opgave van reden. Het totale factuur bedrag zal worden terugbetaald. Alleen de kosten van het verzenden van het pakket terug naar Uniq Print zal voor eigen rekening zijn. Als u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, dient het product in de originele staat te worden teruggestuurd naar Uniq Print, inclusief alle verpakkingen. Om dit recht uit te oefenen, kunt u contact met ons opnemen via info@uniqprint.nl. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op!